Ekspert w dziedzinie komunikacji społecznej, reklamy, marketingu miejsc i wielkich wydarzeń.

Założyciel i Dyrektor Kreatywny Grupy ESKADRA, jednej z czołowych na polskim rynku, niezależnych firm zajmujących się marketingiem.

Od ponad 20 lat aktywny doradca i twórca strategii oraz projektów w zakresie marketingu miejsc. Pracował dotąd m.in. dla takich marek jak Polska, Kraków, Małopolskie, Pomorskie, „Śląskie. Pozytywna Energia” (jedyna w Polsce całkowicie wdrożona i z sukcesem zrealizowana strategia regionu, 7 lat, 11 kampanii), Żywiec, Kołobrzeg, Warszawa, Opolskie, Toruń, Sopot, „Tajemnicze Dolnośląskie”, Olsztyn, Łódzkie i ponad 30 innych tego rodzaju, realizowanych praktycznie na terenie całego kraju. Odznaczony przez Ministerstwo Gospodarki medalem „Za zasługi dla Turystyki”.

W 2006 roku – autor zwycięskiej strategii i kampanii promującej polsko-ukraińską kandydaturę do UEFA EURO 2012. Doradca i autor kampanii komunikacji społecznej dla wielu instytucji publicznych, m.in. Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju Regionalnego (strategie i kampanie promujące Fundusze Unijne, od 2007 do dziś), Ministerstwa Środowiska („Polak Tym bardziej oszczędza ciepło” ze Stanisławem Tymem), Ministerstwa Gospodarki i Ministerstwa Sportu.

Współautor wielu nagradzanych w prestiżowych konkursach projektów marketingowych (m.in. EFFIE, Kreatura, Golden Arrow, Złote Spinacze, Boomerang). Zdobywca trzech jedynych w Polsce, światowych nagród Globe Awards, za kampanie dla marek Żywiec, Idea i Kraków. Ostatnie poważne nagrody – EFFIE 2010 za kampanię „Pozytywnie nakręceni polecają Śląskie / pozytywna energia”, KREATURA 2011 za projekt INDUSTRIADA dla Szlaku Zabytków Techniki oraz KTR 2012 za galę premierową Mercedesa CITAN.

Aktywny wykładowca i konsultant, w 2004 roku uznany przez miesięcznik „PROFIT” za najlepszego w Polsce trenera w dziedzinie marketingu. Autor programu szkoleniowego „Sztuka Prezentacji”. Jako trener zrealizował ponad 150 autorskich projektów szkoleniowych, w ramach których pracował z ponad 10.000 uczestników. Wykładowca i autor programów studiów, m.in. na Wyższej Szkole Europejskiej im. Tischnera w Krakowie, Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, Uniwersytecie Jagiellońskim i Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Autor ponad 100 opracowań i publikacji z zakresu marketingu, publikowanych w profesjonalnych mediach branżowych.

Podróżnik i propagator idei „social travelling”, czyli przemierzania świata z misją społeczną, dostarczającą cennych wartości spotykanym w drodze ludziom – za transafrykańską ekspedycję „GloBall 2012” nominowany wraz ze Stowarzyszeniem Dookoła do nagrody „Podróż roku” w plebiscycie National Geographic Traveler.

Od 2014 roku wspólnie z prof. Jerzym Hausnerem realizuje autorski projekt naukowy „Firma jako Idea”, aktualnie będący jego najważniejszym zawodowym priorytetem.

Linki:

www.firmaidea.pl
www.dookola.org
www.eskadra.pl

Powrót na stronę "O nas" ›