Absolwent i były pracownik Wydziału Zarządzania i Marketingu Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Studiował także za granicą w Niemczech – Fachhochschule Nordostniedersachsen Lueneburg i w Belgii – Management Center Europe w Brukseli
Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując przez kilkanaście lat na stanowiskach menedżerskich w międzynarodowych i polskich firmach branży FMCG m.in:
- Key Account Manager Groupe SEB Polska Sp. z o.o.
- National Key Account Manager Coty Polska Sp. z o.o.
- Dyrektor Handlowy DPL L’Oreal Polska Sp. z o.o.
Reprezentuje spółkę w sprawach formalno – prawnych. W projektach spełnia zadania związane z zarządzaniem, koordynacją i marketingiem realizowanych przez firmę przedsięwzięć. Odpowiada za jakość kontaktów z klientami, negocjacje umów oraz za terminową finalizację i rozliczenie projektów.
Doradza firmom zajmującym się sprzedażą produktów FMCG w zakresie budowania strategii, rozwoju dystrybucji i marketingu. Zajmuje się także konsultacjami dotyczącymi negocjacji. Ocenia realizacje założonych przez klientów kierunków rozwoju, w tym wizji, misji i strategii.